2014. december 20., szombat

Zsebkendő-tartó csomagolása

A tegnapi bejegyzés folytatása a mai. A zsebkendő-tartókat egészen egyszerűen és nem hagyományosan csomagoltam.

Amiket felhasználtam:

  • wc papírguriga
  • rostselyem papír (használhatsz helyette bármilyen maradék csomagoló papírt)
  • raffia-szalagok (ha Neked csak zsinórod, maradék fonalad, vagy szalagod van .. nos, az pont jó)
Eszközök:

  • olló
  • ragasztó


  1. A rostselyem papírt akkora téglalapokra vágtam, hogy körben befedjék a gurigákat és a két végén kb 3-4 centivel érjenek túl a gurigák szélén.
  2. A gurigákra ragasztottam a rostselyempapírt.
  3. Összetekertem a zsebkendő-tartókat, hogy beleférjenek a papírgurigába.
  4. A guriga két végén begyömöszöltem a túlnyúló rostselymet.
  5. Körbekötöztem két raffia-szalaggal (egyik sötétzöld, másik arany színű)

Nagy igyekezetemben a fázisfotókból igen kevés készült, de ha szeretnétek, akkor készítek még néhány csomagoló dobozt .. :) és egy következő bejegyzésben megmutatom aprólékosabban is.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések: